۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

خلیج فارس به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود/ پاسخ قاطع به هر تهدید

خلیج فارس به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود/ پاسخ قاطع به هر تهدید

بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رصد شبانه‌روزی خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد و گفت: به هر تهدیدی پاسخ قاطع می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم حیدر هنریان‌مجرد صبح دوشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس بوشهر عزت، اقتدار و توانمندی ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: هر روز بر توانایی و توانمندی ایران اسلامی افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اوج اقتدار و آمادگی نیروی دریایی سپاه و تسلط بر خلیج‌فارس ادامه داد: نیروی دریایی سپاه به امکانات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی مجهز شده که قابل قیاس با دوران هشت سال دفاع مقدس نیست.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رصد شبانه‌روزی خلیج فارس را توسط نیروی دریایی سپاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس در امنیت پایدار قرار دارد در این راستا با هرگونه ناهنجاری و ناامنی پاسخ قاطع داده می‌شود.

هنریان مجرد با اشاره به هشت سال حماسه‌آفرینی و فداکاری مردم در کنار نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی اظهار کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به افزایش قدرت روز افزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: توانمندی جمهوری اسلامی به‌گونه‌ای است که هیچ کشور متجاوزی توانایی مقابله با ایران اسلامی ندارند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دستان‌مان پر است و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی افزایش یافته است گفت: بازدارندگی جمهوری اسلامی به‌گونه‌ای است که هیچ کشوری، توانایی تجاوز به ایران اسلامی را ندارد.

کد خبر 6233731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha